Μόλις ξύπνησα…

Οι φίλοι μου…

Posted on: 24/01/2011

…είμαι εγώ. Καθρεφτίζονται πάνω μου, ακτινοβολώ από τη λάμψη τους, εκπέμπω την αγάπη τους γιατί με γεμίζουν κάθε μέρα αγάπη. Εγώ είμαι οι φίλοι μου. Χωρίς αυτούς είμαι κουτσός, στραβός κι ανάποδος, είμαι άνθρωπος χωρίς ιστορία και παρελθόν, είμαι ένα δέντρο χωρίς καρπούς και άνθη. Αν ο έρωτας είναι οξυγόνο, η φιλία είναι η δυνατότητα που μου δώθηκε να αναπνέω, γιατί αν δεν έχεις σε κάποιον να μιλήσεις για τον έρωτά σου, δεν τον νιώθεις ολόκληρο. Φύλλα οι φίλοι στον δέντρινο εαυτό μου, αναπνέω μαζί τους, φωτοσυνθέτω ζωή, αν τους χάσω θα ξεραθώ κι ούτε τη βροχή του έρωτα θα νιώθω, ούτε χάδι.

1 Response to "Οι φίλοι μου…"

Υπεροχη ανάρτηση! Επίτρεψέ μου να την εμπλουτίσω με το εξής παραπλήσιο:http://newagemama.com/2010/12/06/φιλία-η-πολύτιμη/

Σχολιάστε

Ακούστε τη σημερινή εκπομπή «Μόλις ξύπνησα» 3/2/2012 – Μία ώρα με muzine μουσικές επιλογές και σχόλια της επικαιρότητας

Γράψτε το mail σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν υπάρχει νέο post.

Μαζί με 2.597 ακόμα followers

Μας επισκέφθηκαν

  • 147,573 μέχρι σήμερα

Επισκεφθείτε τις εκδόσεις Χαραμάδα

Ακουλουθήστε μας στο twitter

Muzine

  • RT @Panos_Zacharis: https://t.co/OqhOAPrd4u 1 week ago
  • RT @yiastra: Έρχονται οι εξωγήινοι και θέλουν να μας αλλάξουν φύλο......Γιατί γελάτε κύριοι; 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 https://t.co/rdU41vBrwD 1 week ago
  • RT @ste_pl: Πιστεύω πως η μόνη καριέρα που άξιζε στον Γεωργιάδη της ΝΔ είναι του παρατραγουδου στην Πάνια 1 month ago
  • RT @N0nServ1am: Συριζαίος, ο τύπος που βρισκει σημαντικότερο να σχολιάσει το βλέμμα του Κούλη παρά τις αποικιοκρατικές συμβάσεις που υπογρά… 1 month ago
  • RT @mpaountolino: Μην τολμήσει να πει ένας δεξιός "προτιμούσα να κερδίσει ο Χίτλερ τον πόλεμο", αμέσως να τον πείτε φασίστα! 1 month ago
