Μόλις ξύπνησα…

Δεν προλαβαίνω…

Posted on: 13/02/2011

…να χορτάσω τις Κυριακές μου, τις αργίες μου, την άδειά μου. Άλλοτε ο χρόνος-άνεμος τρέχει αδίστακτος πάνω μου και μου σκίζει τα ρούχα, άλλοτε εγώ γαντζώνομαι απ’ το σχοινί του χρόνου-χαρταετού και ματώνουν τα χέρια μου. Δεν προλαβαίνω να νιώσω τις αλλαγές γιατί έρχονται κι άλλες προτού χωνέψω τις προηγούμενες. Δεν προλαβαίνω να σκεφτώ όσα διαβάζω καθώς η σκιά του μέλλοντος πέφτει στις σελίδες μου, στην οθόνη μου, στους τοίχους που φιλοξενούν τα συνθήματα που με συναρπάζουν. Κάποτε η αγρανάπαυση φόρτιζε τις μπαταρίες του χώματος -και του σώματος-, τώρα μας έχει μείνει μόνο ο ύπνος για να ξεκουράσουμε το σαρκίο μας και να ξεκλειδώσουμε τα κρυφά μηνύματα της μέρας. Σου λείπει μια στάση κάθε τόσο στην ασταμάτητη διαδρομή, να σηκώνεις τα μάτια ψηλά και να μιλάς με τον ήλιο, να χώνεις τα ρουθούνια σου στα λουλούδια και γεμίζεις υπομονή. Ξέρω πως ο χρόνος που φεύγει μού γίνεται εμμονή, αλλά με πείσμα ξαναγυρνώ με καινούργιες λέξεις να τον περιγράψω, να τον μάθω καλύτερα, μήπως και καταλάβω επιτέλους γιατί τρέχει ασταμάτητος στις χούφτες μου και ποτέ δεν τον πιάνω.

6 Σχόλια to "Δεν προλαβαίνω…"

Ακόμα λιγότερος χρόνος μετά από αυτή την ανάρτηση.
Και όσο γράφεις, τόσο λιγοστεύει ρε γαμώτο.

Γεια σου ρε Τζόνι!

Μια στιγμή είναι ολη μας η ζωή…Μια στιγμη, ένα καρδιοχτύπι, ένα βλεφάρισμα. Αυτό είν΄ ολο.

http://newagemama.com

…καλά, ποιός προλαβαίνει, δηλαδή; τι μας λες;
κάποτε είχα ακούσει εκείνο το «MAKE time» και αναρωτιόμουν πώς γίνεται… και μετά εκτίμησα εκείνο το «no action» των βουδιστών… φάτε μάτια ψάρια όλα αυτά, γιατί εγώ δεν τα πολυκαταφέρνω

Ο χρόνος είναι ύπουλος. Ο χρόνος είναι κλέφτης. Κλέβει στιγμές και δεν τις δίνει πίσω. Ο χρόνος πάντα αδιάκοπα κοιτά στο περισκόπιο. Ελπίζω να έχουμε όλοι μας αρκετές στιγμές αέρα.

χρόνια το λέω… αλλά βρήκες τα κατάλληλα λόγια… 😉

Σχολιάστε

Ακούστε τη σημερινή εκπομπή «Μόλις ξύπνησα» 3/2/2012 – Μία ώρα με muzine μουσικές επιλογές και σχόλια της επικαιρότητας

Γράψτε το mail σας για να σας έρχεται ειδοποίηση όταν υπάρχει νέο post.

Μαζί με 2.598 ακόμα followers

Μας επισκέφθηκαν

  • 147,173 μέχρι σήμερα

Επισκεφθείτε τις εκδόσεις Χαραμάδα

Ακουλουθήστε μας στο twitter

Muzine

  • RT @adiasistos: Σπάει καμία τζαμαρία κι άμα δεν στεναχωρηθείς έντονα είσαι απάνθρωπο τέρας. Βρίζουν θύμα επίθεσης με βιτριόλι κι είναι απλά… 3 months ago
  • RT @papagalizw: Αν η Κούνεβα είχε πάρει 340.000 από το αφεντικό της για να σκάσει δεν θα υπήρχε πρόβλημα για τους σημερινούς κατηγόρους της 3 months ago
  • RT @risinggalaxy: Ελλάδα σημαίνει να ασχολούμαστε με τα λεφτά της Κούνεβα από δωρεές αλλά όχι με το που βρήκε ο Μιχαλολιάκος 400.000 ευρώ κ… 3 months ago
  • Απλά, οι μισοί δεξιοί και φιλελέδες δεν θα 'χαν κανένα πρόβλημα να βιτριόλιαζαν το παιδί τους αν έβαζαν 300 χιλιάρικα στην πάντα #emetos 3 months ago
  • Ευτυχώς που υπάρχει και η @naftemporikigr και δεν έχουμε μονόπλευρη ενημέρωση #not #mitsotakeiko #mas_vlepoun https://t.co/fP69dFgMMe 4 months ago
